محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

ویزیت رایگان 3 هزار نفر از ساکنین روستاهای کرمانشاه، برای مقابله با اعتیاد باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده شود و... اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.



بسیاری از مردم کرمانشاه از دیر رسیدن نامه های پستی به مقصدشان و حداقل با هفت روز تاخیر گلایه دارند و از سوی دیگر نرسیدن قبض های گاز و تلفن نیز دردسرهای دیگری برای شهروندان استان پیش آورده است.



درآخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران هر قطعه سکه تمام ۹ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال هچنین نیم سکه۴ میلیون و ۷۳۵ هزارریال، ربع سکه ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار ریال، هر قطعه سکه یک گرمی۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال،و هر گرم طلای ۱۸ عیارهم ۹۶۴ هزار ریال قیمت گذاری شد.



رئیس‌جمهور با بیان این‌ که «مذاکرات جز مواردی است که شخصاً‌ و به طور منظم آن را دنبال می‌کنم و حتی لازم باشد هدایت خواهم کرد» تصریح کرد: ما در این زمینه فعال هستیم و می‌خواهیم مذاکرات به نتیجه برسد.



 مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: ۱۴۰ پروژه مخابراتی و چند پروژه در حوزه پست و پست ‌بانک با اعتبار ۳۸۳ میلیارد ریال با حضور وزیر ارتباطات ‌و ‌فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.



مدافع تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا به الأهلی قطر پیوست به رسانه‌ها معرفی شد. او از اینکه به این تیم قطری پیوسته بسیار خوشحال است و مجتبی جباری را یکی از دلایل پیوستن‌اش به الأهلی می‌داند.



مدیرکل پشتیبانی امور دام کرمانشاه استان گفت: استان کرمانشاه با داشتن شرایط بسیار مطلوب آب و هوایی بهترین و مرغوب‌ترین گوشت قرمز را در کشور تولید می‌کند.



به گزارش ایثار واحد کرمانشاه، مراسم همزمان با بیست و ششم مردادماه سالروز ورورد آزادگان سرافراز به ميهن عزيز اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان دلاور شهرستان هرسین  در فرمانداری برگزارشد.



هشتاد وسومین نشست از سلسله نشستهای فرهنگ مهدوی مؤسسه موعود(عج) با عنوان «با آل یاسین درگذر از عصر غیبت» با سخنرانی اسماعیل شفیعی سروستانی 30 مردادماه برگزار می شود.



 زمین لرزه ای که صبح امروز (دوشنبه ) در مورموری استان ایلام به وقوع پیوست بخش هایی از استان کرمانشاه را نیز لرزاند.



 زلزله 6.1 ریشتری بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان استان ایلام را لرزاند.



نوشتن یادگاری و لیست خرید بر روی پول به‌عنوان یک سند ملی، مخدوش کردن، پاره شدن و چسباندن آن با روش‌های مختلف نشان‌دهنده پی نبردن اغلب افراد جامعه به ارزش واقعی این سند ملی است. 



در معاملات امروز بازارهای جهانی فلزات گرانبها ، بهای هر اونس طلا با ۸ دلار و ۴۰ سنت کاهش به ۱۳۰۵ دلار و ۵۰ سنت رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیکه خبر، هر اونس نقره با 31 سنت کاهش ،  19 دلار و 65 سنت ، هر اونس پلاتین با 8 دلار کاهش، 1462 دلار
و هر اونس پالادیوم با 11 دلار افزایش ، 896 دلار فروخته شد.


RSS

Powered By
loxblog.Com