محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

یک کارشناس تغذیه معتقد است: مصرف چای کیسه‌ای می‌تواند سرطان‌زا باشد...



‌یک کارشناس تغذیه مصرف ماهی و فرآورده‌های دریایی را در کاهش ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی اثرگذار دانست...



کارشناس مسئول بیماری‎‎های غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان گفت: یکی از علائمی که مردم را نسبت به پوکی‌استخوان آگاه می‎‌کند، کوتاه شدن قد با افزایش سن در حدود پنج سانتی‎متر است...



یک کارشناس تغذیه معتقد است، مصرف شغلم همراه با فلفل سیاه گرمای درون آن را بیشتر می کند و برای بهبود سرماخوردگی و کنترل بیماریهای ویروسی مفید است...



یک متخصص تغذیه سرانه مصرف شیر کشور را یک چهارم استانداردها دانست و اظهار کرد: ادامه این وضعیت تا چند سال آینده سونامی پوکی استخوان در کشور را به همراه خواهد داشت...



بیماریهای قلبی مهمترین عاملی است که جان ما را تهدید می کند و قلب ما همواره در معرض خطر و تهدید قرار دارد.

دکتر حسین کریم در مراسم روز جهانی قلب که امروز دوشنبه (7 مهر) با حضور استاندار کرمانشاه در محل دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، به اهمیت سلامت قلب اشاره کرد و افزود: سازمان بهداشت جهانی همواره برای موضوعات مهم سلامت یک روز را انتخاب کرده که تاکیدی بر اهمیت آن باشد که یکی از این روزها روز جهانی قلب است...



رئیس انجمن ام.اس استان کرمانشاه گفت: ساماندهی۳۴هزار بیمار خاص استان کرمانشاه به منظور توزیع عادلانه خدمات و حمایت‌ها تا پایان مهر ماه امسال انجام می‌شود...



یک متخصص چشم نسبت به عوارض مصرف خودسرانه داروهایی نظیر بتامتازون و دگزامتادون جهت درمان بیماری‌های چشمی هشدار داد...



سالانه 600 هزار بیمار بستری دچار عفونت می شوند!!

مرگهای ناشی از عفونت های بیمارستانی اصولا ناشی از عدم کنترل و پیشگیری از عفونت هایی است که به دلایل مختلف در بیمارستانها شیوع پیدا می کند که علت شیوع آن نیز چند عاملی است. استفاده زیاد از آنتی بیوتیک ها، رعایت نکردن بهداشت فردی در بیمارستان و انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر، از جمله علل بروز عفونت های بیمارستانی است که آمار آن در کشورمان طی سالهای اخیر افزایش یافته است...



مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در کارگاه تعمیم پروژه منارید و توسعه گیاهان دارویی در جمع فرمانداران، بخشداران و مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با تاکید بر اهمیت اجرای چروژه منارید در استان، اظهار داشت: فضای بسیار خوبی برای کار وجود دارد و اقداماتی در این راستا باید انجام بگیرد...



کرمانشاه با داشتن هزار و 450 بیمار ام اسی پنجمین استان کشور از نظر جمعیت مبتلا به این بیماری است اما با این وجود همچنان مشکل تهیه زمین برای ایجاد مرکز بیماران ام اسی حل نشده است.



یک مطالعه جدید نشان می دهد که اسفناج با مهار حدود 95 درصد اشتهای غذایی می تواند به عنوان جدیدترین مولفه کاهش وزن مورد استفاده قرار گیرد.



افکارپرس: مطالعه صورت گرفته توسط محققان آمریکایی نشان می‌دهد، مغز از قابلیت تمرین دادن برای ترجیح غذاهای سالم به غذاهای ناسالم پرکالری برخوردار است.



 رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه از انجام عمل جراحی ناهنجاری های مادرزادی صورت بر روی یک بیمار 16 ساله برای اولین بار در غرب کشور خبر داد.



وزارت بهداشت عربستان طی بیانیه ای از حجاج خواست تا پیش از عزیمت به سفر معنوی حج، واکسن های مننژیت و آنفلوانزا را حتما تزریق کنند و اقدام های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس های دیگر را انجام دهند.



به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، آنتی اکسیدان‌ها با پیری و بیماری‌های خاص مبارزه می‌کنند؛ بهترین راه برای این کار تقویت سیستم ایمنی بدن است؛ برای این کار باید تولید رادیکال های آزاد را محدود کرد. 



 بر اساس دستورات طب ایرانی انسان چه در حالت سلامت و چه در بیماری باید به ۶ نکته اصلی توجه داشت که عبارتند از آب و هوای محل زندگی، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، خواب و بیداری، حرکت و سکون، احتباس، استفراغ و حالات روحی و روانی.



مسئول پیشگیری از بیماریهای واگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد سالم و بالغ نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا ندارند، توصیه کرد: تنها گروه های در معرض خطر اقدام به تزریق این واکسن کنند.



یک مشاور تغذیه به افراد دارنده‌ی چربی توصیه کرد از سرکه و آب‌لیمو برای کاهش کلسترول خون و چربی استفاده کنند.



محققان پیشنهاد داده‌اند که برخی مواد غذایی وجود دارند که اگر قبل از خوابیدن مصرف شوند بر الگوی خواب تأثیر زیادی می‌‌گذارند.

چه شب‌هایی که به توصیه برخی برای داشتن خواب آرام، ساندویچ کره بادام زمینی، کیک، تکه‌ای گوشت خورده‌ایم.

ظاهراً این غذاها برای گرسنگی آخر شب مناسب به نظر می‌رسد، اما در حقیقت اینطور نیست. شما برای داشتن خواب آرام در شب باید از خوردن یک سری از غذاها پرهیز کنید.

آمارها نشان داده است که بیش از 40 میلیون آمریکایی بالغ کمتر از 6 ساعت در شب می‌خوابند و اکثر آنها در معرض بیماری‌های بهداشتی متعدد مانند بیماری‌های قلب و بی‌خوابی هستند....



پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس طی تحقیقی به بررسی اثر کروسین و کروستین موجود در زعفران بر بیان ژن های P53 و P27 در تومورهای سرطان پستان پرداختند.



خوردن خرفه کم‏ک‌ کننده رفع غلظت خون و مؤثر بر التهابات داخلى و خارجى، مفید براى تصلّب شرایین، جبران کننده کمبود ویتامین‏C، نافع براى ورم کلیه، ضد لکوره و ترشحات زنانگى، کم کننده قند خون و تجمع چربى در عروق و سایر اعضاء بدن است.



یک مدرس دانشگاه، تدابیر غذایی و توصیه‌های ساده برای گرفتگی صدا را تشریح کرد.



محققان آمریکایی طی مطالعاتی به این نتیجه رسیدند که 5 تا 10 دقیقه در روز دویدن، موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود. 


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

RSS

Powered By
loxblog.Com